Kā pieteikties?

Nolikums un dokumenti
Industrijas ekspertu paneļa dalībnieki
Konsultējošie eksperti
Uzdot jautājumu
Mentori
1. Aicinām iepazīties ar KTH Innovation Readiness Level metodiku, pievēršot uzmanību sadaļai par TRL
2. Jāaizpilda pieteikuma anketa (TRL informācija par savu inovāciju projektu)
3. Jāizvēlas mentoru un jāveic laika rezervācija, rezervācijas laukā iekopējot saiti uz aizpildītu pieteikuma anketu, piemēram, SharePoint, Google drive u.c.
KTH IRL METODOLOĢIJA
“BioPhoT” pētniecības un inovāciju projektu izvērtēšanai sākuma, vidus un beigu posmā tiks izmantota KTH Innovation Readiness Level metodoloģija, ko izstrādājis KTH Karaliskais Tehnoloģiju institūts.
KTH IRL ir noderīgs rīks pētnieku komandām un tehnoloģiju pārneses ofisu (TTO) darbiniekiem arī ārpus “BioPhoT”, izvērtējot projektu ar komerciālu potenciālu gatavības līmeni un plānojot veicamos darbus/uzdevumus, lai virzītu konkrētu ideju/tehnoloģiju uz komercializāciju.
KTH Innovation Readiness Level metodoloģija:
- palīdz novērtēt inovācijas gatavību dažādos attīstības posmos
- ietver visus kritiskos aspektus: tehnoloģijas, tirgus, biznesa modeļa, komandas, intelektuāla īpašuma un finansējuma gatavības līmeni
- nodrošina strukturētu pieeju, lai efektīvi attīstītu un komercializētu inovācijas
- palīdz identificēt kritiskos punktus un prioritātes nākamajiem attīstības soļiem
KTH IRL sistēmas pamatā ir sešas galvenās inovācijas attīstības dimensijas, katra ar 1–9 pakāpju gatavības līmeņu skalu, kur katrā līmenī jāizpilda skaidras prasības un uzdevumi:
- Customer Readiness Level (CRL) – apstiprināt klientu vajadzības un ieinteresētību
- Technology Readiness Level (TRL) – attīstīt un testēt tehnoloģiju, produktu vai pakalpojumu
- Business Model Readiness Level (BRL) – nodrošināt biznesa modeļa ilgtspējīgumu (finansiāli, sociāli, vides ziņā)
- IPR Readiness Level (IPRL) – skaidri noteikt un aizsargāt intelektuālā īpašuma tiesības
- Team Readiness Level (TMRL) – savākt un attīstīt kompetentu un saskaņotu komandu
- Funding Readiness Level (FRL) – nodrošināt nepieciešamo finansējumu idejas pārvēršanai tirgus produktā
Noderīgi materiāli:
